=(

Asså vissa saker vill man bara inte börja tänka på! Idag te.x. kom jag på att det inte är så långt kvar till alla hjärtans dag! Vad fan skan man göra då liksom.. Förra året var det supermysigt, men iår kmr jag sitta hemma och tråka i min ensamhet =(
Och nästa vecka är det ett år sen jag blev världens lyckligaste person, men det gjorde jag ju själv så det sket sig.. Och till råga på det så är det snart dags att säga grattis till Jessica och Tobbe! Dom firar snart ett år ihop, och jag får faktiskt ta åt mig äran att det blev så ;) Det var tack vare mig och Peter faktiskt.. Hade vi inte dragit med dom den där kvällen i mars förra året hade det nog aldrig blivit ngt.. Men men, jag kmr bara vara så ledsen nu ett bra tag framöver! Det är bara en person som kan ändra på det, och du vet nog vem du är =)

Jag saknar dig så mkt, och jag hoppas på att få träffa dig i helgen! Du är en så himla underbar person och jag tkr om dig så himla mkt.. Vet inte vfr jag reagerade som jag gjorde förra helgen, men jag antar att det är för att jag tkr om dig mkt helt enkelt!


Nehee, det måste bli ändring på mitt liv! Och det måste jag fixa själv, för ingen gör det åt mig.. Frågan är ju bara om jag kan klara det själv :S Men det ska jag minsann göra, för det är en ändring, att jag ska klara av att göra saker på egen hand!

Men nu ska jag kolla lite på tv innan jag ska hoppa i sängen =P Men det får bli ensam =(
Men vi hööres hörrni! =)



Kyss och smek <3







Du är underbar <3

Kommentarer
Postat av: Märtha

Men du, sluta gnäll nu. Tänk på oss som "firat" alla hjärtans dag ensamma i åratal ;) Du får väl stanna hemma med familjen som omväxling :)

2009-01-27 @ 20:44:35
URL: http://philipsson18.blogg.se/
Postat av: Keestin

Lugnt Ida du behöver inte sitta och gråta floder över mig vi synes på måndag ;)

2009-01-31 @ 19:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0