ATG Hästklinik i Kalmar

Praktiken och jobbet är slut för denna gången på skolan.. Idag började jag min praktik på ATG's hästklinik i Kalmar vid travet! =) Det var rakt in i verksamheten på en gång, för dom skulle påbörja en operation när jag kom.. Det var ett föl som gick på tårna, så dom skulle ta av en sena vid knäet! Jag trodde jag skulle klara av det, men mot slutet så kände jag hur jag blev typ svimfärdig =P Så jag fick gå ut från operationssalen och sätta mig ner en stund.. Så veterinäryrket är nog inget för mig ;) hehe.. Kul att börja dagen med en operation imorrn med =P

Jobbade ju helgen på skolan med.. Har gått jättebra! Och det var inte så svårt att mixa foder som jag trodde =P Det svåraste med att mixa själv kmr ju bli att baka med mixervagnen (a) haha.. Annars kmr jag nog inte ha några problem med det!
Fick besök i lördags med =) Mkt trevligt att få träffa dig igen var det.. Hoppas att det blir fler gånger =)
Blir att jobba på sportlovet med, Patrik ville att jag skulle jobba med honom den helgen han skulle jobba.. Blir nog att jobba ngn mer helg framöver! Hoppas på det iaf..


Nu är Emma och lilla Tappe hemma för ett par dagar =) Mkt trevligt, för Tappe är världens gulligaste unge! Kul att han tjatar om ens namn hela tiden =P haha.. Men han får det, bara för att han är så söt!



Men men! Jag uppdaterar nog bloggen sen igen..
Men vi hööres hörrni! =)






Kyss och smek <3











Jag tkr om dig ngt så hemskt mkt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0