Torsdag!

Mår äntligen mkt bättre! =D Bara hostan och nästäppan som ska försvinna nu =P Som det ser ut nu så kanske det blir Sandra på lördag iaf <3 Yey! Men de blir ju nyktert för Idas del isf.. Går ju fortfarande på penicillin, och är inne på fjärde dagen just nu, så ingen idé att riskera ngt.. Men klarade jag mig i somras så ska jag klara mig denna ggn med =)

Har kollat på The Notebook idag! Massa bra var den =) rekomenderar den starkt.. Den var precis så bra som jag trodde den skulle vara.. Jag blev definitivt inte besviken! =)

Kanske skriver mer under dagen.. Ska nog äta lite nu, för det har jag börjat göra igen =P hehe..
Men vi hööre hörrni! =)



Kyss och smek! <3







Jag gjorde ett misstag, kan du förlåta mig!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0