Suuck!

Nu börjar jag få huvudvärk :/ ska ta panodil så den försvinner..
Svullade lite pizza när pappa kom hem, det var mumma ;) hehe.. Och nu är jag jättesugen på cola :S faan att man inte har ngn hemma =P kanske kan få pappa att köra och handla det åt mig.. Hoppas på det (a)

Nu blir det snart Dukes of Hazzard ;) hehe.. Me like den filmen =P Men sist jag såg den filmen var jag lycklig :/

Jag har gjort ett misstag, och jag hoppas du kan förlåta mig för det.. Det är trots allt dig jag vill ha, och det har jag kmt på försent :S som vanligt! Hoppas du kan förlåta mig, för jag vill ha det bra igen!


Nu ska jag titta klart på dom dåliga bilförarna xD haha..

Men vi hööres hörrni! =)



Kyss och smek <3







Förlåt mig för mina misstag! :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0