Suck!

Nu sitter man här på skolan igen =)
Har inte lektion förrns typ halv tre elr ngt.. Lite segt så! Men då ska vi rida så det är värt att vänta på ;)

Har haft en vääldigt meningslös lektion idag.. Typ 10 min information, sen fick vi sluta :/ Vrf kom man hit överhuvudtaget!? Men men, ngt ska man ju ha att göra om dagarna ;)
Ge mig tips på vad man hitta på.. Har trååkigt!



Ska se om jag hittar Marie nu, så man kan få den däringa religionsuppgiften som jag helst vill slippa :S
Men vi hööres hörrni! =)





Kyss och smek! <3









Förlåt för mina misstag! :/

Kommentarer
Postat av: Thess

Skara! Det är en distanskurs med 3 träffar, 1 träff i Skara och 2 på Nordens Ark tror jag det var.

2009-02-26 @ 08:22:45
URL: http://pitbullqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0