Skit skola!

Vrf måste man gå i skolan för!? Det är ju bara en massa skit med det.. Som detta helvetes jävla projektarbete!! Jag har hur mkt som helst att göra och det ska vara klart om två veckor :S Det skriftliga ska vara klart nästa vecka.. Jag har inte skrivit ngt alls! Detta kmr gå åt fanders =(
Det som ska göras:
- Tvätta
- Klippa (ännu mer)
- Styla
- Visa
- Spela in tal till filmen
Asså detta ska jag göra på två fucking veckor :/ Hur ska detta gå.. Jag har liksom inte tid att vara sjuk nu.. Men iofs, jag hade inte kunnat göra mer om jag var frisk för vi har projekttd imorrn så! Ska se om mamma kanske kan följa med in och kanske hålla kameran elr ngt åt mig imorrn, för då ska det tvättas.. Sen i helgen blir det en massa klppning! Ska fan bli klar nu! Ångrar att jag inte jobbat med det innan =(

Tobbe var snäll och kom förbi med papper till mig idag =) Så jag ska kunna skriva ngt på mitt projekt.. Inte för att jag vill, men jag måste ju!

Nehee, nu ska jag nog börja skriva lite så man kmr ngnstans..
Men vi hööres höörni! =)


Kyss och smek! <3








People always leave! </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0