Sjuuk! =(

Nu ligger jag här hemma sjuk och eländig.. Började iofs redan i fredags, men bröt ut i lördags! Hade ont i hela kroppen och shit.. Sjuk och fyllesjuk på samma gång är ingen rolig kombination ;) jag loovar! Igår låg jag i sängen hela dan, för jag hade typ hög feber och kände mig typ halvdöd.. Men knarkade panodil som gjorde saken lite bättre iaf =)
Idag är det lite bättre och febern har sjunkit =) Så förhoppningsvis så kan jag gå till skolan denna veckan! Det ärså typiskt att jag ska bli sjuk just nu! Har inte vart i skolan på 1 ½ månad, om man inte räknar min praktik där vill säga (a) men då var jag ju bara i lagårn, och i matsalen ibland vill säga men ändå.. Jag saknar min klass =(

Peter fick igång sin lilla skitbil idag med =P han har byggt på en volvo 360 i ett X antal år, och nu har han fått igång den.. Jag har lovat att jag ska få åka med, men han tror inte jag vågar =P haha.. Men där tar han fel, för jag tuffare än han tror ;) Får väl bli nästa vecka då, när vi är på djurparken :/ Suuck, vill inte dit..

Aja, orkar inte skriva mer nu..
Men vi hööres hörrni =)


Kyss och smek <3








People always leave! =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0