Sjuuk!

Var hos läkarn idag och konstaterade att jag har lunginflammation :/ så nu går man på penicillin och hostmedecin som innehåller morfin ;) haha..
Det märks att det är morfin i den där meducinen, för jag har legat astrött hela kvällen =P Så ska nog ta det lite lugnt med den ;)


Ska in till skolan i veckan, kanske onsdag och filma klart projektet.. Så då kanske det blir klart i helgen =) Måste bara skriva och spela in tal.. Hoppas vi har till fredag vecka nio till oss på projektet =P för jag är ledig måndag och tisdag efter lovet ;) hehe..


Förhoppnningsvis blir det Sandra på lördag! =D Fast får ju hålla sig nykter då =( Jäävligt onödigt med penicillin just nu faktiskt.. Men men, venne vad jag ska skriva mer =P

Får snart hem The Notebook =D och så ligger Simpsonsfilmen och väntar att kollas på ;) så denna veckan kmr nog bli ganska bra ändå =P hehe..


Men nu ska Ida sova snart så..

Men vi hööres hörrni! =)




Kyss och smek! <3












Jag har gjort ett misstag, kan du förlåta mig!? :/


Kommentarer
Postat av: Emelie Karlsson

Ååh! The notebook är så bra! Låter inte alls kul med lunginflammation.. :( Stackarn, krya på dig! Puss

2009-02-16 @ 23:06:33
URL: http://ihuvudetpaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0