Lördagkväll!

Har vart hemma själv hela dan, vilket har vart skönt.. Behövde det =)

Ikväll blir det Sandra =D Även om mamma och pappa inte vill det, med det skiter jag i! Behöver träffa massa folk =P hehe.. För det är inte så jävla kul att ligga hemma i typ tre veckor utan att träffa ngn! :S Jag är en social människa, jag måste träffa folk =)

Så nu ska jag gå och äta, sen blir det dusch och det vanliga innan bussen till Kalmar går..


Jag vet att Du kmr till Sandra ikväll, men jag lovar att försöka hålla mig undan.. Jag gör inget om inte du tar första steget :/ Även om jag vet att det inte kmr bli så.. Men man kan ju alltid få hoppas! Jag har försökt att dölja hur mkt jag tkr om dig, men det är inte lätt =( Du betydde mer än du kan lista ut.. Men jag tror inte du förstod det!



Nehee, nu får Ida slita sig så hon får ngt gjort ikväll =P
Men vi hööres hörrni! =)





Kyss och smek! <3







Jag har mina känslor kvar! :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0