Hemma i sängen..

Klockan är nu två och jag är vaken :/ känns inge bra..

Idag åkte jag hem från Joel =( hade gärna stanna hela veckan, men har ju tyvärr skolan som måste skötas..
Jag och Joel låg i sängen till typ elva tiden idag =P det var riktigt skönt kan jag lova ;) sen kände jag att jag vart tvungen att ta lite penicillin så det inte skulle bli så sent ikväll.. Aa, men meducinen alltså =P Vi bestämde oss för att ligga kvar ett tag till och kolla på film.. Det blev Sissela Kyles dvd, vilken jag starkt rekommenderar till alla Sissela fans ;) Askul var den!
Dags för Joel att åka på arbetsinterjvu sen.. Men den gick inte så bra :/ stackars Joel.. Sen vart det dags att handla lite för att sen laga mat! Det blev wok med kycklingfile och kokos =P Massa gott var det.. Det gjorde Joel bra (a) hehe.. För jaa! Joel lagade mat, och jag satt med datorn (a)
Till maten blidde det ännu en film, nämligen Temptation Island! Den var mkt trevlig.. Med Amanda Bynes och Jonathan Bennet bland annat! Jonathan Bennet är het ;) hehe..
Sen hann vi inte med så mkt mer innan det var dags för mig att åka hem  =( Denna dagen ska helt klart göras om snart.. Trivdes faktiskt rätt bra i Joels lilla lägenhet! Mysig var den..
Jag var väl hemma runt elva elr ngt.. Men har jag somnat än!? Nae, precis.. Fuck it! :S

Imorrn är det skola igen =D Yey! Jag läängtar verkligen.. Ska bli så skojj och träffa alla igen! Fast J07 är ju på praktik nu :/ känns som att det kmr vara ganska tomt utan dom.. Men man klarar nog det med! Dom kmr ju tillbaka iaf =P hehe..

Nehee, om man kanske skulle ta och försöka sova kanske.. Fast det vore ju elakt mot Filip! Lämna honom helt ensamen.. Nae, jag är nog uppe ett tag till ;) hehe..
Men vi hööres hörrni! =)




Kyss och smek! <3







Förlåt för mina misstag! :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0