Sluut!

Nu är lovet slut, och vad har man gjort!?
Nada, ingenting :S Asså vrf slösar jag bort min tid på detta sättet! Borde ha gjort två uppgifter klart, men jag har inte ens börjat på dom :/ Får ta och skärpa mig om jag ska få någorlunda bättre betyg.. Iofs ligger jag ju på VG i en av dom kurserna som är kvar, ska bara lämna in en uppgift till! Och den uppgiften skulle egentligen vart klar nu om jag inte vart så jäädra lat :S
Som jag tatt upp ett par ggr så är jag än en gång efterklok! Vrf är man alltid det!? Vrf inte tänka först och handla sen!? Jag är fan JÄMT efterklok.. Skulle ju ändra på det :/ Får börja med det imorrn! Måste bara komma ihåg det med (a) Får ha en text på mobilen där det står: Tänk först och handla sen! ;) hehe.. Aja, får se hur detta kmr gå.. Kanske borde ha ngn som påminner mig om det också :P  Men det löser sig :)

Snart är studenten här och jag har mer panik än ngnsin just nu! Kom dessutom på att jag kan inte börja jobba ngnstans långt härifrån hlr :S Spec inte i sommar.. Eftersom jag är med i teatern som har premiär den 26/7!! Vad fan ska jag göra!? Jag får inga pengar i juni! Och jag venne hur mkt jag får för maj hlr :S Och dessutom finns det ju inga jobb hlr :( Och det gör ju inte saken bättre.. Får la bli fast på Kvantum elr ngt i hela mitt liv! Hej usla framtid :(
Men jag funderar på att höra av mig till Odensviholm :) För praktiken jag hade där var fan det roligaste jag gjort pålänge! Iaf om man kollar i praktikväg (a) tehe.. Goare människor får man nog leta efter :P Elr aa, ATG var rätt askalas med ;) Så dom ligger typ på första plats över bra praktikplatser!
Se om dom kanske har ngt jobb till mig :) Det hade vart mer än trevligt.. Elr iofs, mjölka 300 kor själv i en karusell kmr nog inte bli det lättaste :P Men man får ju in snitsen på det med! Klarade mig ju rätt bra på praktiken :P dom berömde mig jättemkt för att jag hade så lätt för att mjölka i karusellen! Dom sa det att i början är det lätt att man blir snurrig och så, men det var inte så farligt faktiskt..
Aja, nog snack om Odensviholm :P
Har sökt jobb i Virserum bland annat! Hoppas på att jag får det :) Dessutom kände ju Niclas han som sökte djurskötare så han skulle snakka med honom, men jag venne om han gjorde det! Blir det så så får han sällskap däruppe :P hehe.. Så slipper lilla pojken vara så ensam ;)  Man kanske skulle börjja kolla lägenheter däruppe ifall att! Man vet ju aldrig.. Annonsen gick ut igår med så, det kmr förhoppningsvis ett svar i dagarna :)

Nehee, jag orkar inte med detta mer! Skriver mer imorrn, för nu ska jag soova :P
Men vi hööres hörrni :)




Kyss och smek!








You're my light in the dark! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0