Sjuk igen!

Har åkt på världens förkylning.. igen! Jessicas fel alltihop :P haha..
Men sitter man mellan två flickor som sitter och hostar på en i en hel vecka får man ju nästan skylla sig själv (a) för det gjorde nämligen jag.. Spenderade förra veckan mellan Jessica och Mikaela, som inte var spec frisk ngn av dom.. Jessica hade samma hosta som jag fick dras med under min lunginflammation, och den har jag u fått tillbaka :/ Känns inte sådär jättekul precis..

Men men! Fyller faktiskt år imorrn gör jag :D Kul att vara dunderförkyld på sin födelsedag :P hehe.. Firandet av mig blir på fredag hos Jenny och Tony och på söndag blir det Black Jack :) Kmr bli en bra helg, det känner jag på mig.. Om jag inte blir alldeles för sjuk vill säga :(  Kanske drar in en sväng till grillplatsen imorrn med, jag menar eftersom man fyller år och det med ;) Kanske får med mig Tobbe så man har skjuts (a) hehe..

Har kommit på att jag inte orkar skriva ngn reseblogg från utlandsresan :P ni får hålla till godo med bilderna på bilddagboken! Och det kmr fler, förmodlogen under lovet.. Och vet ni inte vad jag heter där får ni väl fråga mig :)

Nuu ska Ida sova så att hon blir frisk ngn gång :P hehe..
Men vi hööres hörrni! :)




Kyss och smek! <3









Varför ska det alltid vara så svårt!? :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0