Seeg!

Guud vad dålig jag är på att uppdatera här :S
Aja, har inte hänt så mkt på en vecka! Jag har fyllt år och har blivit firad.. Vart på Sandra, varit bakfull, repat teater och sovit :P hehe.. Och nu är det ju lov med så..

Jag har kmt underfund med att jag inte orkar skriva ngn blogg från resan, för det skulle ta alldeles för lång tid :P hehe.. Så jag orkar helt enkelt inte! Så vill ni veta ngt får ni fråga elr kolla min bilddagbok! :)

Hoppas du kmr ihåg vad du sagt och lovat, för det gör jag! Och det du sa satte sig fast i minnet på mig :) Jag tkr om dig mkt, och glöm nu inte det.. Skulle det bli likadant en gång till så skulle jag inte klara mer :S Jag skulle ge upp hoppet om dig och om alla! Jag skulle förbli ensam hela mitt liv! :/

Men men! Måste sluta sura och ta tag i mitt liv.. Har två jobbiga uppgifter som ska göras klart till nästa vecka och jag har inte ens börjat :S Typiskt mig liksom! Har dessutom en känsla av att jag inte kmt hinna komplettera vdj och kre innan vi slutar, så ett betyg i naturkunskap är ju bara att se sig i stjärnorna om :S Aja, bara att göra sitt bästa och säga Hej då till ett privatliv..

Nehee! Ska se klart på min Ronny och Ragge dvd nu :P bara Byhåla 3 kvar, hehe! Efter det blir det sängen för det var värst vad klockan har sprungit iväg :S Aja! Och jag ska försöka att bli bättre med bloggen :P
Men vi hööres hörrni! :)




Kyss och smek! <3













Jag vill att detta ska gå vägen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0