Suck!

Tjena hejsan!
Tänkte slänga upp ett inlägg igen =)

Är så trött på allt just nu :S Skönt att det snart är lov iaf =) Så man kan vila upp sig lite.. Om jag inte ska jobba vill säga! Är så mkt i skolan just nu med uppgifter som ska bli klara, cabarén som snart ska visas och luciatåget på fredag! "/ Snart orkar jag bara inte mer känns det som.. Dessutom ska ju projektet vara klart snart :S Iaf den skriftliga delen! Men jag har inte så mkt underlag för det känns det som! Tror att jag borde ta tag i lite saker snart, så jag kan det lugnt över jul iaf!

Helst av allt vill jag bara flytta just nu! Jag trivs så himla mkt med dig i min närhet.. Domma tre veckorna jag har varit hos dig har gått alldeles för snabbt =( Jag vill stanna hos dig..

Kommentarer
Postat av: Johael

Bra skrivet! känner verkligen gnistan i det hela, som något som verkligen brinner djupt nere i själen! ÅH! vackert, vackert. haha ;)

2008-12-09 @ 14:45:37
URL: http://johal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0