Splittrad!

Fan! Allt är så jobbigt nu :S Jag vet inte vad jag vill elr vad jag känner längre.. Ska det vara så!? Jag vill bata veta..
Och jag håller med dig! Singellivet är på både gott och ont.. Men mest av allt är det nog på ont =(
Jag börjar tröttna på detta nu :S Jag vill kunna vara säker på vad jag vill, inte gå runt och tänka på allt hela tiden! Varför kan inte jag få vara lycklig för en gångs skull =( För det var länge sen jag var det nu.. Visst, man kanske har haft ngn dag som man var lite glad.. Men jag vill kunna vara lycklig för jämnan! Och jag vet att jag kan bli det med dig, men det kan tydligen inte du.. Är nog dags att gå vidare nu!
FAAAAAN!!! Jag hatar detta livet just nu! ='( Ingen som kan komma och göra mig glad.. Jag skulle kunna göra vad som helst för att kunna åka till dig idag, men det går inte.. Jag vill träffa dig nu på direkten!! Och jag har en känsla av att du känner samma sak, elr det är vad jag hoppas på iaf!

Men men.. Nu har jag klagat färdigt för idag känner jag.. Vi hörs ngn annan dag!

Kyss och smek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0