Puust!

Fooortfarande sjuk! Ska man aldrig slippa denna jädra förkylningen :S Fast det börjar ju iofs bli bättre nu iaf, som tur är =)

Tkr dessutom att du borde jobba lite närmare hemma än vad du gör just nu ;) för du är allt bra tråkig när du är däruppe =P Jag vill vara hos dig typ hela tiden, för jag ärså glad när jag är det.. Jag trivs i din närhet helt enkelt =) Och jag hoppas att jag får spendera nyårsafton med dig!

Och här hemma är det ngn idiot som har smällt smällare i typ två veckor elr ngt nu! Och det tkr inte vovven min om =( Kan dom inte hålla sig tills imorrn åtminstone!?

Men men! Vi hööres hörrni =)


Kyss och smek <3





Jag tkr mkt om dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0