Jullov!

Jag har fått komma hem nu! =D Har spenderat tid på skolan från måndag till idag! Men det var självförvållat så ;) Har jobbat i stallet och vart duktig faktiskt =) Jag fick jobba dubbelt i fredags med, för My var sjuk så jag tog hennes pass i lagårn =P Så det kmr bli en mkt trevlig lön när den kmr i januari!
Lill ville ge hästarna en julklapp idag =P Så strödde det gjorde hon minsann med råge =D haha.. Gjorde slut på nästan en hel rundbal xD haha.. Det är inte lite halm det ;)
Och jag var jätteklyftig igår med =P haha! Jag lyckades stänga mig själv ute (a) Balkongdörren över köket slog typ igen när jag skulle röka, så det tog en jäädra tid innan jag kom in =P haha.. Alltid jag som lyckas.. Sen tappade jag min tlfn på golvet på balkongen, så baksidan lossnade och flög ner! Men den lyckades jag hitta i mörkret sen iaf ;)

Fick en trevlig dag och kväll med dig i veckan med! Och det är jag glad för =) Även att allt är så komplicerat just nu, så gör du att det känns lite lättare! Du är mitt ljus i mörkret helt enkelt <3
Aja! Ska dra mig nu tror jag.. Men vi hööres hörrni! =)

Kyss och smek <3



Jag tkr mkt om dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0