Faan!!

FAAN!! Jag hatar denna skiten! Alltid händer sånna här saker mig :S Och alltid ska man få reda på saker i efterhand! HATAR sånt =(
Det var iofs skönt att få reda ut saker och ting med dig idag, men det gjorde ta mig fan inte saker lättare att tänka ut.. Tvärtom, det blev bara värre :S Jag har fått en annan att koncentrera mig på, men så länge du känner som du tydligen gör så är det inte så lätt att sluta tänka på dig.. Jag vill hata dig för det, men det går bara inte! Vårat förflutna har för mkt bra stunder.. Jag tkr trots allt fortfarande om dig! Jag trodde jag hade släppt dig, men jag märkte idag att det hade jag tydligen inte gjort.. För hade jag gjort det så hade jag inte reagerat som jag gjorde..
Jag hoppas att det jag fick höra inte är sant, för är det så så vet jag fan inte vad jag ska ta mig åt.. Då har jag gjort alla uppoffringar i onödan =(
Jag vill kunna lägga all min fokus på dig, men det kmr bli svårt när jag vet vad han har sagt till mig.. Och det är synd, för du är en sån underbar kille!

Aja!
Det var Sandra igår iaf! =) Wizex var det som spelade, men man örde ju inte så mkt av dom när man satt inne i discot =P Jag hade en underbar kväll, fram till typ sista timmen :S Men men, det är mitt fel att det blev så från början.. Men det blev rätt bra sen iaf, för jag klagar iaf inte, sen om du gör det vill jag inte veta ;) hehe.. Som jag skrivit här innan, så vill jag hitta ngn som jag kan vara lycklig med.. Och jag tror faktiskt att jag kan vara det med dig =) Det känns bara så bra.. Jag blev glad av det du sa, men det kanske du märkte (a) du blir bara bättre och bättre ju mer vi umgås =) Hoppas du känner detsamma om mig!

Men men.. Börjar tröttna på detta nu, blir bara så deppig av att skriva om detta :S
Men vi hööres hörrni =)


Uppdatering [23:11]
Jag saknar dig, får jag göra det!?
Var bara det jag ville ha sagt =P

Kyss och smek <3




Jag tkr mkt om dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0